poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Masz dwie ręce i dwie nogi? Więc nie masz wymówek!

Ostatnio zobaczyłam teledysk, który mnie zahipnotyzował. Najpierw spodobała mi się muzyka (okazało się, że to Rudimental - zespół, który już kilka razy mnie zachwycił), a potem wciągnęła fabuła teledysku.

Kilku kolesi jedzie na BMX-ach, jeden z nich ma wypadek, w wyniku którego amputują mu nogę poniżej kolana.

A zresztą - obejrzyjcie same:



Dla mnie ta piosenka, ta historia, to przykład niezwykłej siły, jaka drzemie w człowieku. Można by powiedzieć, że to tylko taki scenariusz, fikcja.

Nieprawda - występujący w teledysku facet to Kurt Yaeger - aktor, reżyser, sportowiec po amputacji jeżdżący wyczynowo na BMX-ie, prawdziwy wojownik, fighter. Życie dało mu w kość jak mało komu, a ten się nie poddał i korzysta z niego, ile wlezie! Szacunek!

Jak pomyślę o sobie, ile czasem czasu spędzam na wymyślaniu powodów, by nie ćwiczyć, bo jestem biedna, zmęczona, zdemotywowana...

A teraz wyłącz kompa, rusz tyłeczek i idź ćwiczyć !!!!


2 komentarze:

  1. Widziałam właśnie u kogoś na blogu, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, takie przykłady potrafią motywować. Ale z drugiej strony ludzi niepełnosprawnych którzy żyją w ten sposób jest może z 1%, albo mniej - trzeba mieć w sobie niezwykłą siłę i być niesamowitym człowiekiem żeby mimo takich przeszkód czerpać garściami z życia. Nie wiem czy "zwyczajny" człowiek jak ja jest w stanie osiągnąć aż tyle...

    OdpowiedzUsuń