piątek, 18 stycznia 2013

9 powodów, dla których wybieram "healthy lifestyle"



Doszłam do wniosku, że teraz mam znakomitą okazję, by wymyślić, zdefiniować siebie od początku. Urodziłam dziecko, zaczęłam urlop macierzyński, no i zaczął się nowy rok, nowe nadzieje, nowe plany. Czy to nie dobry moment, żeby zastanowić się:

·          Jaką osobą chciałabym być?

·          Czym wypełniać swój czas?

·          Jak o sobie myśleć?

·          Czym karmić swoje ciało?

·          Jak je traktować?

Na te pytania nie można sobie odpowiedzieć w 5 minut. Nawet nie ma takiej potrzeby, „wymyślanie siebie” to proces ciągły, nieustanny.

Na pierwszy ogień poszło pytanie: po kiego diabła zamierzam się męczyć i chcę uczynić ze zdrowego stylu życia sposób na codzienne funkcjonowanie ???


Po zastanowieniu wiem, że

1.        wreszcie chcę mieć wygląd dopasowany do stanu emocjonalnego, a nie metryki

2.        opieka nad niemowlakiem wymaga większej ilości energii, którą chcę czerpać z sensownego jedzenia i ćwiczeń

3.         zdrowe odżywianie i ruch to najprostszy sposób na dobry humor, a z tym miewam czasem kłopot

4.         lubię czuć, że panuję nad swoim życiem, że mam je mocno w swoich rękach, a jednocześnie, że nie przecieka mi przez palce

5.        w połowie lutego planuję pierwsze poważnego „pociążowe” zakupy ciuchowe i muszę się do tego soooliiiidnie przygotować J

6.        nie mogę wyglądać jak stereotypowa,  zaniedbana „mamuśka”

7.        za kilka miesięcy zaczynam szukać nowej pracy, a odpowiedni wygląd pomoże mi na rozmowie kwalifikacyjnej (przynajmniej jeśli chodzi o pewność siebie, bo kwalifikacji mi , oczywiście, nie zwiększy)

8.       chcę, by moi synowie byli ze mnie dumni

9.        … i  żeby moja rodzina mogła brać ze mnie przykład J

A jak realizacja? Wczoraj udało mi się pojeździć na rowerze:) Pół godziny na początek, ale dobre i to:)  Od razu humor lepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz